خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی گفت: افرادی که در زندگی خود دچار مشکلاتی هستند باید صبوری کنند و برای برطرف کردن مشکلات خود دعا کنند، خداوند به واسطه صبری که کرده به وی اجر و پاداش می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۰۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: باید نسبت به حوادث پیرامون خود فعال باشیم و در برابر موضع‌های غلط ایستادگی کنیم.

وی افزود: حضرت خدیجه (س) نخستین زن مسلمان و ایثارکننده اموال است که مال خود را برای ترویج اسلام در اختیار پیامبر (ص) قرار داد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان عنوان کرد: با توجه به مشکلات شدید اقتصادی باید هر کسی به اندازه وسع خود به فقیران فامیل خود کمک کند.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی با بیان اینکه باید در زمینه کمک‌رسانی به مستمندان اهتمام داشت، بیان کرد: روایت و آیات زیادی از قرآن کریم درباره این موضوع است که افرادی که بار از دوش دیگران بر می‌دارند و به نیازمندان کمک می‌کنند اجر و پاداش عظیمی دارند.

رفیعی خاطرنشان کرد: افرادی که در زندگی خود دچار مشکلاتی هستند باید صبوری کنند و برای برطرف کردن مشکلات خود دعا کنند، اگر خانواده‌ای فرزند بیماری دارد صبر کند و خداوند به واسطه صبری که کرده به وی اجر و پاداش می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها