خبرهای داغ:
باهدف تسریع در اجرا و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود
بسیج سازندگی با هدف تسریع در اجرا و کاهش هزینه‌ها، اجرای برخی از پروژه‌ها آب و فاضلاب استان را بر عهده می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۱۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دکتر علی جان صادق پور در دیدار علی دستوری،  مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به ظرفیت‌های نیروی انسانی و تخصصی بسیج سازندگی اظهار داشت: می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استفاده کنیم.

وی حضور فعال بسیج سازندگی در پروژه‌های محرومیت‌زدایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده توانسته با ظرفیت‌های خوبی که در اختیار دارد کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به برخی از پروژه‌های آب و فاضلاب که بسیج سازندگی توان اجرای آن را دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون گذشته بتوانیم با تعاملی که با بسیج سازندگی خواهیم داشت این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن به بهره‌برداری برسد.

علی دستوری نیز در این دیدار، با بیان اینکه بسیج سازندگی داری پشتوانه عظیم مردمی در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: همین ظرفیت مردمی امکان ورود ما را در اجرای پروژه‌های مختلف به وجود آورده که بتوانیم سهمی توسعه و آبادانی کشور داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۷۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در قم سازماندهی شده است، ابراز داشت: هدف بسیج سازندگی از ورود به اجرای پروژه‌های شهری و روستایی، تسریع در اجرا و کاهش هزینه‌های این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه نیمی از پروژه‌هایی که بسیج سازندگی بر عهده داشته آبرسانی بوده است، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل با شرکت آب و فاضلاب استان بتوانیم کمک مثبتی به اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های آبفا در سطح استان داشته باشیم.

در ادامه این دیدار برخی از پروژه‌های آب و فاضلاب جهت اجرا توسط بسیج سازندگی مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت توافق، عملیات اجرایی این پروژه‌ها هر چه زودتر آغاز شود.
ارسال نظرات