فرمانده سپاه استان البرز :

وجود انقلاب اسلامی منافع مادی و معنوی آمریکایی ها را به خطر می اندازد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مهمترین علت این دشمنی این است که آمریکایی ها منافع مادی و معنوی خود را در سایه وجود انقلاب اسلامی برباد رفته می دانند و اعتقاد دارند که جمهوری اسلامی برای نخستین بار از خط قرمز آمریکا عبور کرد و استقلال ملی و مسیر رشد و پیشرفت را بدون وابستگی خارجی طی کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۳۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در صد و چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: شورای شهر مظهر شکوه و هوشیاری ملتی است که می تواند با اراده خود شهر و کشور را اداره و مدیریت کند اما ممکن است گاهی این موهبت الهی به درستی درک نشود.

وجود انقلاب اسلامی منافع مادی و معنوی آمریکایی ها را به خطر می اندازد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به رشد یافتگی ملت ایران در طول مراحل مختلف اظهار کرد: اتفاقاتی که امروز در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران رخ داده است منشأ شناخته شده ای دارد. آمریکا قصد دارد ملت ایران را به تبعیت از خودش وادار کند و حتی تلاش برای آغاز مجدد مذاکرات هم در همین راستا تحلیل می شود.

سردار مولایی بیان کرد: مهمترین علت این دشمنی این است که آمریکایی ها منافع مادی و معنوی خود را در سایه وجود انقلاب اسلامی برباد رفته می دانند و اعتقاد دارند که جمهوری اسلامی برای نخستین بار از خط قرمز آمریکا عبور کرد و استقلال ملی و مسیر رشد و پیشرفت را بدون وابستگی خارجی طی کرد.

وی افزود: آمریکا با دارا بودن پایگاه های زمینی و هوایی متعدد، ادعا می کند که توان آغاز جنگ در هر نقطه دنیا را دارد اما ایران کشوری است که از این تهدیدات واهی نمی هراسد و فناوری و دانش کافی نظامی برای پاسخ به هرگونه تهدید دشمن وجود دارد و قطعا هر حرکت نسنجیده ای از دشمن تبعات بسیار بدی برای آن ها به همراه خواهد داشت.

سردار مولایی اظهار کرد: تمامی راهبردهای طراحی شده توسط آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته با شکست مواجه شده و آن ها ارتباط مردم با نظام جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران را مسؤول ناکامی های خود در کشور و منطقه می دانند.

وی ادامه داد: دشمن همچنین تجزیه طلبی در منطقه را در دستور کار قرار داد اما در این رابطه هم موفق نشد و در اجرای طرحی به نام خاور میانه جدید شکست خورد.

سردار مولایی در تشریح طرح خاورمیانه جدید خاطرنشان کرد: دشمنان در نقشه مربوط به این طرح ایران را به پنج قسمت و عراق و سوریه را به سه قسمت تقسیم کردند و هدف آن ها از این امر قطعه قطعه کردن کشورها و سپس بلعیدن آن ها به وسیله غده ای بنام داعش بود بود زیرا قادر به تسلط یکپارچه بر این کشور‌ها نبودند.

وی ادامه داد: راهنمای ما در پیمودن مسیر حق باید تعالیم قرآنی باشد. قرآن ضمن دعوت از مسلمانان به وحدت به ما می آموزد، زمانی که دشمن حمله کرده و راهی برای گریز از این مصیبت وجود ندارد، تنها راهکار موجود وحدت و همبستگی ملی است که می تواند معجزه کند.

سردار مولایی با بیان اینکه سپاه در هر زمینه ای که بتواند اقدام موثری انجام دهد وارد می شود، اذعان کرد: اکنون سپاه چندین طرح در حال اجرا دارد که از جمله آن ها می توان به طرح های کرامت، پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی، شهید رهنمون و محرومیت زدایی اشاره کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با طرح های محرومیت زدایی سپاه اظهار کرد: ۱۰ نقطه حاشیه نشین در استان البرز که از امکانات کافی برخوردار نیست در قالب طرح کرامت ۲ شناسایی شده است تا سپاه برای ایجاد امکانات موردنیاز اهالی آن مناطق اقدام کند.

وی با بیان اینکه طرح شهید رهنمون در حوزه بهداشت و درمان اجرا می شود، ادامه داد: دو نقطه نیز در قالب طرح پیشرفت و آبادانی استان در نظر گرفته شده که در حال انجام اقداماتی در نواحی هدف هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها