مرجع رسیدگی به اختلاف میان دستگاه های اجرایی استانداری است

استاندار بوشهر اظهار داشت: مرجع رسیدگی به اختلاف میان دستگاه های اجرایی استانداری است، لذا مدیران دستگاه های استان این مهم را در نظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۳۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: با توجه به اقدامات زنجیره ای دشمن، در راه اندازی جنگ اقتصادی و روانی بر علیه نظام جمهوری اسلامی، در مقابل شرایط جدید بهترین راهکار و راهبرد اتحاد، انسجام و حفظ وحدت و همدلی است.
 
وی با اشاره به اینکه همه گروه ها و جریان ها کنار هم باشند، تاکید کرد: در شرایط فعلی کاستی هایی وجود دارد، اما تنها کشوری که در مقابل آمریکا شعار استقلال و آزادی سر داده، ایران بوده است. 
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه برجام یک تصمیم درست و منطقی بود که با تدبیر انجام شد، افزود: امروز کشور ما بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد دارد و رمز عبور از بحران حاضر، اتحاد و انسجام میان همه آحاد ملت ایران است. 
 
80 میلیون ایرانی پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند
 
گراوند تصریح کرد: همه مراقب باشیم تا دشمن در جنگ روانی و اقتصادی خود شکست بخورد، و همچنین بیش از هر زمانی مراقب اتحاد ملّی باشیم زیرا پشتوانه این ملت ایمان و اتحاد است و دشمن نیز این را می داند.
 
وی خاطرنشان کرد: برای گذر از این شرایط، همه ملت ایران وظیفه دارند تا اتحاد و انسجام ملی را تقویت نمایند و ما مفتخریم که 80 میلیون نفر ایرانی پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند. 
 
رییس شورای اداری استان بوشهر عنوان کرد: در شرایط جدید کشور با توجه به وقوع سیل و حوادث اخیر که هزینه های کلانی را به بودجه کشور تحمیل کرده است، ضرورت دارد که توسط دستگاه ها و در حوزه هزینه های جاری صرفه جویی صورت بگیرد، لذا مدیران دستگاه ها باید شخصاً بر موضوع کنترل دقیق هزینه ها نظارت نمایند. 
 
دستگاه ها بایست از واحدهای تولیدی داخل استان حمایت کنند
 
عبدالکریم گراوند با بیان اینکه همه دستگاه ها در کنار بخش خصوصی و واحدهای تولیدی باشند، ادامه داد: هیچ دستگاهی مجاز نیست که از خارج استان خرید نماید، و دستگاه های مختلف بایست از واحدهای تولیدی داخل استان حمایت کنند. 
 
استاندار بوشهر با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم توسط مدیران، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند زیرا بزرگترین افتخار و سرمایه ما مردم هستند. 
 
وی با اشاره به ضرورت کاهش مصرف آب و برق بیان کرد: دستگاه های اجرایی در راستای حفظ منابع انرژی و استفاده از دستگاه های کاهنده مصرف همّت نمایند تا صرفه جویی 20 درصدی در حوزه انرژی تحقق یابد. 
 
گراوند یادآور شد: دستگاه ها همچنین از ظرفیت تهاتر در تصفیه حساب بدهی ها، خصوصا بدهی های مربوط به آب و برق استفاده نمایند.
 
تمام امکانات استان برای مقابله با ملخ های صحرایی بسیج شود
 
رییس شورای اداری استان با اشاره به موضوع هجوم ملخ های صحرایی اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی در این موضوع کمک نمایند، و در نقاط آلوده و دارای مشکل نیز تمام امکانات برای مقابله با ملخ صحرایی بسیج شود. 
 
استاندار بوشهر با اشاره به بروز برخی اختلافات میان دستگاه ها گفت: قانون به صراحت اعلام کرده که مرجع رسیدگی به اختلاف میان دستگاه های اجرایی استانداری است، لذا مدیران دستگاه ها این مهم را در نظر داشته باشند.
 
وی با اشاره به میزان اعتبارات جذب شده در سفر رییس جمهور به استان، اظهار داشت: در این سفر توانستیم اعتباری معادل 2 هزار و 35 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای 60 پروژه در استان بوشهر جذب کنیم که پنجاه درصد از آن در سال جاری و پنجاه درصد باقیمانده آن نیز در سال آینده محقق خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار