خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
به همت حسینیه ثارالله؛ خیمه شهدای بسیج خمینی شهر، از هیئت مدیره صندوق های قرض الحسنه خمینی شهر به عنوان حامیان مالی حسینیه، تقدیر و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۷۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سرهنگ مشیر صدری؛ فرمانده سپاه خمینی شهر ضمن خوش آمدگویی و تبریک حلول ماه ضیافت الهی با بیان اهداف پایه گذاری حسینیه ثارالله در ایجاد اتحاد و انسجام هیئات مذهبی خمینی شهر و توسعه فعالیت های فرهنگی مفید و موثر با نام و یاد امام حسین علیه السلام و تشریح روند آغاز و رونق فعالیت های آن مجموعه، از حمایت و مساعدت مالی هیئت مدیره صندوق های قرض الحسنه از برنامه های فرهنگی و مذهبی حسینیه ثارالله تقدیر کرد.

در ادامه برنامه، دکتر سلمان هاشمیان؛ از فعالان فرهنگی خمینی شهر با اشاره به جلوه های عظیم ارادت مردم انقلابی شهرستان به امام حسین علیه السلام به ویژه در ایام محرم و صفر و چشم انداز برنامه های حسینیه ثارالله در معرفی خمینی شهر به عنوان حسینیه ایران، ضمن تقدیر از مساعدت های گسترده صندوق های قرض الحسنه، خواستار استمرارهمکاری جهت اجرای بهتر و بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی شد.

طاهری؛ نماینده صندوق های قرض الحسنه خمینی شهر به عنوان آخرین سخنران مراسم با بیان سوابق درخشان خمینی شهر در تدین و ارادت مثال زدنی به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پیشتازی در حمایت از انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای گرانقدری در طول دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و داشتن علمای بزرگی همچون فیض الاسلام، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار دفاع از اسلام و انقلاب و میهن اسلامی تقدیر و آمادگی صندوق های قرض الحسنه را در ادامه همکاری با حسینیه ثارالله اعلام کرد.

در پایان مراسم ضمن نمایش گوشه ای از فعالیت های گسترده فرهنگی حسینیه ثارالله، با تقدیم لوح های یادبودی از مدیران صندوق های قرض الحسنه تقدیر به عمل آمد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها