امام جمعه میاندوآب گفت: عامل تداوم انقلاب و پیشرفت کشور وجود روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۲۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: نباید با قلم، بیان یا اشکال دیگر درصدد تضعیف روحیه انقلابی در میان مردم و جوانان بود.

وی با بیان اینکه انقلاب را انسان‌های ضعیف و سست عنصر نمی‌توانند به پیش ببرند، افزود: باید با روحیه انقلابی و جهادی اهداف انقلاب را پیش برد نه اینکه دشمن شاد کن بود و به دنبال تضعیف انقلاب و روحیه انقلابی در مقابل دشمن گام برداشت.

 وی با تاکید بر اینکه تداوم و پیمودن مسیر انقلاب و پیشرفت کشور تنها با روحیه انقلابی و استفاده از ظرفیت انسان‌های قوی، باصلابت و با اراده امکان پذیر است، گفت: روحیه انقلابی مانع رواج اندیشه‌های غیرانقلابی شده و تمدن‌سازی نیز بدون این روحیه امکان ندارد.

حسن‌زاده با بیان اینکه تحقق تمدن اسلامی در گرو تربیت نسل انقلابی است، تصریح کرد: روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر تهدیدات پیدا و پنهان دشمنان بوده و عزت و اقتدار ملی نیز در گروی تقویت روحیه انقلابی است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: مسئول انقلابی، شب و روز نمی شناسد، همانگونه که شهیدان باکری، همت‌ و ... دائم در حال تلاش بودند.

وی با بیان اینکه کسانی که هر روز زیر پرچم یک نفر قرار می‌گیرند و پرچم اصلی را فراموش می‌کنند، انسان‌های ضعیفی هستند، افزود: هرجا مردم گله مند هستند در آنجا روحیه انقلابی و جهادی نداشته ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات