خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه شوش دانیال علیه السلام صبح روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه 1398 با حضور سرهنگ حسن باقری مشاور و رئیس دفتر فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان از جمعی از فعالین پاسدار در امدادرسانی به مناطق سیل زده در نمازخانه ی سپاه شوش تجلیل به عمل آمد .
کد خبر: ۹۱۳۷۴۵۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگاربسیج، سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شوش  گفت : « قضاء حاجه المومن افضل من الف حجه متقبله بمناسکها و عتق الف رقبه لوجه الله : بر آوردن حوائج و نیازمندی های مؤمن از هزار حج مقبول و آزادی هزار بنده بالاتر و والاتر است .» حادثه ی تلخ و ویرانگر سیل که در شهرستان شوش با وجود دو رودخانه ی «دز و کرخه» رخ داد همه را متأثر نمود و برای تخلیه ی 70 روستا حکم تخلیه از طرف استانداری استان خوزستان و فرمانداری شهرستان شوش صادر گردید اما به خاطر تعصب و غیرت روستائیان که در کنار خود جهادگران بسیجی ، سپاهی ، روحانیون و سایر اقشار » را دیدند با چنگ و دندان از نفوذ آب به خانه های خود دفاع کردند .
وی افزود : خوشبختانه در این سیل عظیم تلفات جانی نداشتیم و با راهنمایی های فرمانده ی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان و تلاش شبانه روزی گروه های جهادی « جهاد سازندگی ـ بسیجیان ـ سپاهیان ـ طلاب و روحانیون ـ جامعه بسیج خواهران و..... » تهدید سیل به تدبیر تبدیل شد و وقتی که از نزدیک با روستائیان صحبت می کردیم می گفتند « ما فقط ادوات مهندسی ـ گونی و پلاستیک می خواهیم » ؛ دستگاه های دولتی هم پای کار بودند اما چون در اینجا هدف تشریح فعالیت های سپاه است لذا فقط از بسیجیان و سپاهیان صحبت خواهد شد .
فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش در ادامه تصریح نمود : سردار سلامی فرمانده ی کل سپاه پاسداران که آن موقع جانشین فرماندهی کل بود ، سردار قاسم سلیمانی ، سردار حسن شاهوارپور و... با حضور در کنار روستائیان سیل زده ، پیوند دلی و اتحاد را با مردم به وجود آوردند .
سرگردپاسدار علیرضا ایمانی در پایان گفت : به دستور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان امروز دور هم جمع شده ایم تا در این جلسه به صورت نمادین از 70 نفر از فرمانده هان حوزه ها و کانون ها در دو بخش برادران و خواهران که یا به صورت مستقیم از پیکره سپاه می باشند و یا جز پرسنل سایر ادارات هستند اما به عنوان فرمانده کانون در این یک ماه و نیم نهایت همکاری را داشتند تجلیل به عمل آوریم ؛ اما قبل از آن من می خواهم این قول را از سرهنگ پاسدار حسن باقری مشاور و رئیس دفتر فرمانده ی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان بگیریم که در اولین فرصت از نیروهای جهادی بسیجی که به صورت مستقیم در مناطق سیل زده قدردانی به عمل آید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها