خبرهای داغ:
رئیس هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: در مجموع مبلغ 120 میلیون تومان شامل 600 کنسرو لوبیا، 110 کیسه آرد، 40 تخته پتو، بطری آب معدنی، البسه و سایر کمک‌ها از دهاقان برای مناطق سیل زده ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۵۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: داریوش بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دهاقانی‌ها با حضور در مناطق سیل‌زده اقدام به کمک‌رسانی و امدادرسانی کردند تا کمی از بار سختی‌های این اتفاق را کاهش دهند و با اتحاد و همدلی با سایر هموطنان روی خوش زندگی را سریع‌تر به این مناطق بازگردانند.

رئیس هلال احمر شهرستان دهاقان افزود: خیرین این شهرستان، امدادگران هلال احمر و اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان در طی روزهای اخیر در این مناطق حضور یافتند تا به برادران و خواهران هم‌ وطن خود کمک کنند و در ساخت و ترمیم مناطق سیل زده سهیم باشند.

وی بیان کرد: کمک‌های مردمی دهاقان، گلشن، محله عطاآباد و روستاهای شهرستان به سیل زدگان با محوریت اصناف دهاقان به اهواز رسید.

بهرامی اذعان کرد: در مجموع مبلغ 120 میلیون تومان شامل 600 کنسرو لوبیا، 110 کیسه آرد، 40 تخته پتو، بطری آب معدنی، البسه و سایر کمک‌ها از دهاقان برای مناطق سیل زده ارسال شده است.

رئیس هلال احمر شهرستان دهاقان تصریح کرد: هم‌چنین هر هفته ستاد نماز جماعت دهاقان کمک‌های نقدی را جهت سیل‌زدگان جمع‌آوری کرده تا به دست آنان برسد و کمی از بار مشکلات کاسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها