مؤسس انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با بیان اینکه جبهه گیری مسئولان علیه یکدیگر به نفع کشور نیست گفت:مسئولان باید برای کارهایشان برنامه‌ریزی کوتاه مدت،میان مدت وبلند مدت داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۷۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پروفسور علی کرمی در جلسه هم اندیشی با فرماندهان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاندار گیلان باید از نخبگان شهر استفاده کند اظهار کرد: بانک اطلاعات نخبگان استان گیلان باید تشکیل شود و من این پیشنهاد را به استاندار گیلان داده ام.

وی با اشاره به اینکه در مصالح نظام جبهه گیری علیه یکدیگر به نفع کشور نیست افزود: باید هیئت اندیشه ورز در تمامی قشرها تشکیل شود.

بنیان‌گذار و مؤسس انجمن "بیوتکنولوژی " ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با بیان اینکه بسیج تحقق مردم سالاری دینی است گفت: باید بین قشرها ارتباط ایجاد کرد تا از اوضاع همدیگر مطلع شوند.

وی با بیان اینکه باید در مسیر تمدن سازی عمل کنیم گفت: عملکرد فعالیت ها باید بررسی شود و قشرها باید در پروژه های استانی حضور پیدا کنند.

کرمی با تأکید بر اینکه ایران تنها کشوری در دنیاست که مردم آن اجازه سقوط دولتش را نمی‌دهند گفت: ایران با شهدایی که درراه حفظ کشور داده است موجب شده ما حتی حس عدم امنیت در زندگی نداریم درصورتی‌که این مطلب در کشورهای همسایه نزدیک کاملاً برعکس است.

کرمی با تاکید بر اینکه بسیج اقشار مشکلات را پیدا کنند و برای حل این مشکلات اقدام کنند گفت: اقشار فعالیت های خود را ارزیابی کنند.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) تصریح کرد: حس امنیت در ایران مانند اکسیژن برای مردم عادی شده و این امنیت مرهون خون شهدا است و دشمن این ‌را فهمیده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج باید از ظرفیت تمامی افراد جامعه استفاده کند بیان کرد: مسئولان باید برای کارهایشان برنامه‌ریزی کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات