خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: حرکت سلحشورانه رزمندگان فلسطینی و تسلیم رژیم اشغالگر قدس نشان داد که انقلاب اسلامی ما به درستی تبیین و پیاده شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

سردار سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: دفاع مقدس و شهدا ثابت کردند ما نیازمند مقاومت، ایستادگی، صبوری و سلحشوری هستیم و می‌بینیم در هر برهه‌ای از زمان وقتی مقاومت و ایستادگی به عنوان یک اصل اساسی در سیر مبارزاتی همه رزمندگان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ما رقم می خورد پیروزی حاصل می‌شد.

سردار مرتضوی عنوان کرد: جدیدترین و آخرین واقعه را طی سه روز گذشته در فلسطین دیدیم که چه اتفاقی افتاد، وقتی از شهدا درس بگیریم و به مقاومت و مبارزه به عنوان یک اصل در برابر ظالمین نگاه کنیم دشمن با همه هیمنه پوشالی‌اش مجبور است سر تسلیم و تعظیم فرود آورد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: بعد از 600 موشکی که رزمندگان فلسطینی شلیک کردند علاوه بر تلفات و خسارت سنگینی که از رژیم غاصب گرفتند، امتیازاتی را که هم در طول زمان های زیادی نتوانستند بگیرند، گرفتند.

وی تصریح کرد: تعداد پنج کشته و بیش از 120 مجروح در یک حرکت سلحشورانه از طرف رزمندگان فلسطینی نشان داد که انقلاب اسلامی ما به درستی تبیین و پیاده شده است.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس که فقط برای آزادسازی یک اسیرش حاضر است بیش از سه هزار اسیر ما را آزاد کند با یک حرکت این چنینی پنج نفر از مزدورانش هلاک و 120 نفر مجروح شدند و همه درهای پناهگاه‌های امن در سرزمین‌های اشغالی باز شد و در آخر رژیم اشغالگر قدس پرچم تسلیم را بالا آورد و حاضر به تفاهم شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روزگاری در رویای نیل تا فرات بود و امروز حاضر به تفاهم با رزمندگان باریکه غزه شده، گفت: امروز رژیم صهیونیستی حاضر است در برابر مبارزه، مقاومت و ایستادگی رزمندگان غزه کوتاه بیاید و تسلیم شود و توافقنامه را به امضا برساند و همه این عزت و عظمت که در جهان اسلام رقم می‌خورد به واسطه شهدای عزیزمان است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه همیشه در زمان و تاریخ مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: اگر اصرار داریم به بازخوانی مجدد سیره شهدا به این دلیل است که در فراز و فرودهای پیش رو دچار غفلت و اشتباه نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها