رئیس هیات تکواندو استان مرکزی درگفتگو با بسیج:

میزبانی مسابقات کشوری نیازمند تامین اعتباراست/تمرکز هیات استان در بخش قهرمانی

رئیس هیات تکواندو استان مرکزی گفت : میزبانی مسابقات قهرمانی کشورنیازمندتامین اعتباراست و در سال 98 برنامه هیات استان در بحث قهرمانی ، برگزاری دوره های آموزش می باشد.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۱۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

ویسمه رئیس هیات تکواندو استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : در سال 98 مهمترین برنامه های هیات استان در بحث قهرمانی، برگزاری دوره های آموزش داوری و مربیگری آقایان و بانوان، برگزاری آزمون های کمربند و ارتقاء داوری و مربیگری است.

وی هزینه اعزام تیم ها و نفرات را کمتر از میزبانی مسابقات دانست و افزود : میزبانی مسابقات قهرمانی کشور هزینه بسیار بالایی دارد؛ هیات تکواندو استان مرکزی این توان را دارد که با هزینه ای که صرف میزبانی می شود ورزشکاران و تیم ها را به مسابقات کشوری اعزام و حتی با دست پر از این رقابت ها برگردند.

ویسمه تصریح کرد : رشته تکواندو در شهرستان های استان فعال است و وضعیت مناسبی دارد. سال گذشته تکواندوکاران استان صاحب 12 مدال شدند و ابتدای امسال هم 2 مدال در مسابقات کشور به نام استان مرکزی کسب شد.

رئیس هیات تکواندو استان مرکزی در پایان اظهار کرد: 46 داور فعال در دو بخش آقایان و بانوان در استان مرکزی فعالیت دارند که 6 داور آقا و 2 داور بانو در مسابقات کشوری سال گذشته قضاوت داشته اند و 2 داور از استان در رقابت های کشوری به عنوان مربی نمونه و برتر معرفی شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار