خبرهای داغ:
در ششمین روز از ماه مبارک رمضان در راستای طرح شهید بهنام محمدی محفل انس با قرآن کریم در مدرسه شهید شریفی پناه با حضور قاریان و حافظان دانش آموز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۴۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طرح شهید بهنام محمدی مهم‌ترین طرح بسیج بود که در سال 97 اجرا شد و همچنان ادامه دارد.

این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است. هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید بهنام محمدی از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید حداقل چهار ویژگی در وی به وجود بیاید. این فرد باید عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی و آگاه و کارآمد و توانمند باشد. تمام این ویژگی‌ها در صورتی هویت‌بخش است که فرد دارای دیدگاه تمدنی و نگاه بلندهمتانه باشد.

برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود. 

این طرح هم اکنون در خراسان جنوبی نیز اجرا می شود و فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در مدارس برای دانش آموزان صورت می گیرد.

مالکی مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در ششمین روز از ماه مبارک رمضان در راستای طرح شهید بهنام محمدی محفل انس با قرآن کریم در مدرسه شهید شریفی پناه با حضور دانش آموزان برگزار شد.

وی عنوان داشت: در طرح شهید بهنام محمدی شروع برنامه ها در مدرسه است و سپس در مسجد برگزار می شود.


مالکی افزود: این مراسم با حضور قاریان دانش آموز استان آقایان محمدعلی طالبی حافظ کل قرآن کریم و سهیل دستگردی حافظ جزء 30 قرآن که در حال حفظ قرآن به زبان انگلیسی است و با سرپرستی استاد فریدونی حافظ کل قرآن کریم برگزار شد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها