سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مسئول و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۲۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مسئول و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در محل ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد ، ابتدا محمد امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان به بیان فعالیت های انجام گرفته و همچنین عملکرد مجموعه بسیج دانشجویی استان در زمینه های مختلف پرداخت.
وی در ادامه همچنین مهم ترین برنامه های انجام گرفته در بازه 6 ماهه گذشته را برگزاری باشکوه سفر معنوی راهیان نور دانشجویی و همچنین نقش آفرینی چشمگیر بسیج دانشجویی استان در امداد و کمک رسانی به مناطق سیل زده عنوان کرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان همچنین در ادامه به بیان برنامه های آتی بسیج دانشجویی اشاره نموده و یکی از برنامه های مهم و تاثیر گذار پیش روی این مجموعه را اردوهای جهادی تابستان 98 عنوان کرد و خواستار گسترش حمایت ها و همکاری ها در زمینه برگزاری هرچه قوی تر این اردوها شد.
در قسمت دیگر این دیدار هر یک از مسئولین مدیریت های مختلف بسیج دانشجویی استان نیز به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود پرداختند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها