استاندار در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان گفت: با توجه به ضرورت پدافند غیر عامل برای جلوگیری از آتش سوزیبارندگی‌های اخیر و افزایش پوشش گیاهی بدون شک آتش سوزی‌های امسال به مراتب بیشتر از سال گذشته خواهد بود، که باید همه دستگاه‌های اجرایی ظرفیت خود را بکار گیرندو این موضوع را با پدافند عامل و غیر عامل مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۳۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
احمدی افزود: باید نقشه راه مبارزه با آتش سوزی در مراتع و جنگل‌ها را در دستور کار قرار گیرد تا مشکل ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه باید دستگاه‌های مربوطه موضوع فاضلاب را حل کنند چرا که با گرم شدن هوا دوباره اعتراضات شروع خواهد شد، گفت:متاسفانه حوزه سلامت و بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه کوتاهی کرده اند و در این جلسه اعلام میکنیم که اگر دستگاه‌های مربوطه نمیتوانند این مشکل را برطرف کنند مشاوری برای این کار انتخاب می‌کنیم چرا که تکرار جلسات تنها زمان را از دست ما می‌برد.
احمدی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات رسان باید تلاش کنند که امکانات لازم برای مردم فراهم شود و در مواقع بحرانی این امکانات را افزایش دهند، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای جلسه بعد گزارشی از شرح وظایف و خدماتی که در قالب پدافند غیر عامل انجام داده اند، ارائه کنند.
مدیرکل پدافند غیرعامل نیز با بیان اینکه قرارگاه زیستی استان برای نخستین بار تشکیل شده است، افزود: هر دستگاهی باید نماینده ثابت خود رامعرفی کند.
بهشتی روی افزود:بزرگترین چالش‌ها در حوزه پدافند غیر عامل، آلودگی‌های دارویی، حفاظت از مخازن آب و حفاظت از جنگل‌ها است.
انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان هم با اشاره به دستورالعمل‌های جلسات قبل گفت: خودرو‌های حمل فاضلاب در حاشیه شهر و فروشنده‌های مواد خوراکی و نوشیدنی دوره گرد نیز باید جمع آوری شوند.
ارسال نظرات