استاد حوزه و دانشگاه بزرگترین راه رسیدن به کمالات را ارتباط با اهل کمالات و بزرگترین راه فساد و تباهی نفس را ارتباط با فاسدین و مفسدین دانست.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۶۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین لطفی پور  در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در جمع کارکنان ناحیه مسلم و قرارگاه شهید برونسی مشهد که در نمازخانه پادگان شهدای بسیج برگزار شد اظهار داشت: راه رسیدن به دروازه‌های ملکوت طولانی است و باید در این راه برنامه داشته باشیم و بدون برنامه به جایی نمی‌رسیم.

وی گفت: نماز حال انسان را نشان می‌دهد و هرچقدر در خارج از نماز به خدا توجه داشته باشیم به همان اندازه در نماز هم توجه به خداوند خواهیم داشت مانند مرحوم آیت الله قاضی که حضرت امام(ره) در مورد ایشان فرمودند قاضی کوه توحید است که نشان دهنده اوج توجه به خداوند است.

حجه الاسلام و المسلمین لطفی پور اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر درست زندگی قرار بگیریم و به ملکوت برسیم، باید اوغاتمان را تقسیم کنیم؛ ساعاتی را برای مناجات با خدا، و ساعاتی را برای تلاش و کوشش برای رزق و روزی خانواده و قسمتی را برای استراحت.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نباید با کفار ارتباط و نشست و برخاست داشته باشیم، زیرا ان‌ها با خدا ارتباط ندارند و کسی که با خدا ارتباط ندارد، ارتباط با او فایده‌ای نخواهد داشت و رابطه او با شما بر اساس صداقت نخواهد بود.

وی در پایان بزرگترین راه رسیدن به کمالات را ارتباط با اهل کمالات و بزرگترین راه فساد و تباهی نفس را ارتباط با فاسدین و مفسدین دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها