خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: علمای شیعه و سنی برای تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۷۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در ضیافت افطاری که با حضور ماموستاهای منتفذ ارومیه با محوریت گفتمان‌سازی بیانه گام دوم انقلاب در مسجد سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ وحدت کلمه در شرایط کنونی بسیار ضروری است، علمای شیعه و سنی برای تقویت روحیه همدلی و هم‌افزایی در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ما رسالت سنگینی برعهده داریم و باید در گام دوم پیروزی انقلاب اسلامی برای رشد و اعتلای کشورمان گام برداریم، ادامه داد: این مهم در سایه اتحاد، همدلی و همکاری امکان‌پذیر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای تبیین دستاوردهای انقلاب  اسلامی در این چهل سال را ضروری دانست و اضافه کرد: ضمن اینکه تلاش می‌کنیم، راه‌های نرفته را بپیماییم، باید برای تبیین موفقیت‌های سال‌های گذشته نیز تلاش کنیم.

سرایی با بیان اینکه برای عملی کردن آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) باید گام برداشته شود، اضافه کرد: امام خمینی (ره)، نظریه‌پردازان بزرگ انقلاب اسلامی همچون آیت الله مطهری و دکتر بهشتی از تاسیس نظام اسلامی یک سری آرمان‌ها و اهدافی داشتند که نباید به بوته فراموشی سپرده شوند.

وی الگوی بزرگ ملت ایران اسلامی را امام خمینی(ره) دانست و اضافه کرد: خداترسی، ایستادگی و مقاومت مقابل دشمن، شجاعت و درایت از جمله سجایای اخلاقی ایشان بود، که ما نیز باید برای ایجاد و تقویت این روحیه‌ها در خودمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/100/ب

ارسال نظرات