خبرهای داغ:
سردار معروفی در همایش فاتحان آب :

روحانیون در کشور محرک کارها در مسئله ی سیل بودند/جبهه ی انقلابی فرهنگ و اعتقاد مکتبی جدید را به همگان نشان داد/مسئولین کارها را رها نکنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: جبهه ی انقلابی یک بار دیگر توانست تفکر و اقدام جهادی را به منصه ظهور برساند و یک فرهنگ و اعتقاد مکتبی جدید را به همگان نشان دهد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۸۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش فاتحان آب ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه در این ماه مهمان خالق خود هستیم و باید خود را آماده و مهیا کنیم گفت: صحنه های زیبای زیادی را در مسئله ی سیل مشاهده کردیم که برگرفته از دفاع مقدس و دوران جنگ بود.

وی افزود: جبهه ی انقلابی یک بار دیگر توانست تفکر و اقدام جهادی را به منصه ظهور برساند و یک فرهنگ و اعتقاد مکتبی جدید را به همگان نشان دهد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه اگرآدم ایمان و بصیرت را در خودش نهادینه کند میتواند شاه کلید اصلی که جایگاه خودش است را پیدا کند تصریح کرد: در مسئله ی سیل همه ی انسان ها در معرکه ی امتحان قرار می گیرند و این امتحان برای مسئولین و فرماندهان بیشتر است.

سردار معروفی یکی دیگر از خروجی های ارزشمند در مسئله ی سیل را وحدت رویه و وحدت در فرماندهی برشمرد و خاطرنشان کرد: 1500 گروه جهادی و 750 روحانی از سراسر استان در منطقه حاضر شدند و افتخارشان نوکری و کارگری مردم بود.

وی در مسئله ی سیل روحانیون را محرک کارها در کشور دانست و گفت: در طی این مدت تمام فرماندهان ما نیامدند مصاحبه کنند و بروند بلکه همه برای به نتیجه رسیدن در منطقه حضور پیدا کردند و در شرایط کنونی که اوضاع به حالت عادی درآمده ، مسئولین نباید کار را رها کنند بلکه باید بیایند و کارهای زیرساختی را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان به اتمام پروژه ی سد نرمآب تاکید کرد و افزود: اگر سد نرمآب را تکمیل کرده بودند 40% از خسارات ناشی از سیل بوجود نمی آمد زیرا هدف اول احداث این سد جلوگیری از سیلاب بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار