خبرهای داغ:
مسول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه شوشتر خبرداد:
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج نیوز درشوشتر به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه شوشتر به دوازده نوعروس وداماد از طرف این قرارگاه وبا کمک خیرین جهزیه اهدا گردیده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۹۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

بشیرسعیدی مسول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه شوشتر در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج نیوزدرشوشتر ضمن قبولی طاعات وعبادات همه مومنان ومردم شریف وبصیر ایران اسلامی وشهرستان شوشتر ابراز داشتند که باتوجه به بروز سیل وآب گرفتگی سال جاری در اکثر روستاها ومناطق استان خوزستان ،وبه طبع شهرستان شوشتر هم دچاراین بحران گردیده است که بامدیریت بموقع همه دستگاهها بخصوص عزیزان سپاه وارتش ودیگرنهادها توانستیم که از بروز خساراتهای بیشتر جلوگیری نمایم،ایشان ادامه دادند: که در جریان سیل اخیر دربخش شعیبیه وورودآب به منازل مردم بخشی از وسایل برقی و..... آنها دچار خسارت شده است که این قرارگاه با همکاری وهمیاری خیرین شهرستان اقدام به تهیه وخرید این وسایل نموده است وتوانسته بخش عظیمی از خسارات راجبران نماید.
برادرسعیدی ادامه دادند که این جهزیه ها قراراست با حضور مسولین شهرستان واستان به محرومان سیل زده شعیببه اهداگردد.ایشان درپایان از زحمات همه خیرین ،قرارگاه پیشرفت وابادانی سپاه ولیعصر(عج)وهمچنین فرمانده محترم سپاه شوشتر که این قرارگاه را دربرگزاری برنامه های مختلف یاری وکمک دادندتقدیر وتشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها