خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

آینده مدیریتی کشور باید در دست جهادگران و نیروهای متعهد باشد

امام جمعه میانه در جمع جهادگران عرصه بسیج سازندگی بر ورود جدی و موثر جهادگران در عرصه مدیریت کشور، تاکید کرد و گفت: آینده مدیریتی کشور در امور اجرایی و قانون گذاری باید در دست جهادگران و نیروهای کارمد و متعهد باشد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۱۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدی علت اصلی وجود محرومیت در کشور را مدیریت غیرجهادی و کم کار، عنوان و بیان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، نباید محرومیت در کشور نمایان شود چرا که بی برنامه بودن در مقابل حیله های دشمنان، موجب تحقق اهداف آنان می شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در سطح کشور، بسیاری از توطئه های دشمنان را در عرصه های مختلف با توان جهادی و تفکر انقلابی خنثی کرده است و این را در عمل نیز به ثبات رسانیده، افزود: دریای امکانات نظامی و اقتصادی دنیا توان مقابله با اراده و ایمان ملت ایران اسلامی را ندارد.

   حجت الاسلام محمدی؛ اعتماد به جوانان و حضور همه جانبه جوانان انقلابی را گره گشای بسیاری از مشکلات دانست و اظهار کرد: ساخت و ساز اصلی امروز باید در ذهن و افکار ملت نسبت به اهداف عالی نظام و انقلاب صورت گیرد.

   فرمانده سپاه میانه نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد چشمگیر و سازنده بسیج سازندگی در سال های گذشته در حوزه های مختلف، جهادگران را افرادی قابل ستایش خواند و افزود: تلاشگران بسیج سازندگی، سنگر سازان بی سنگر از اول انقلاب تا به امروز هستند.

   حسین محمدی؛ محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، توامندسازی و برگزاری کلاس های آموزشی لازم در راستای اشتغال زایی و توسعه کسب و کار را از جمله مهم ترین برنامه های بسیج سازندگی برشمرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در سرلوحه جهادگران در عرصه های مختلف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها