خبرهای داغ:
امام جمعه شهر تیران در جمع کارکنان ناحیه مقاومت تیران و کرون به تشریح و مضامین دعای افتتاح پرداخت.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۷۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، امام جمعه شهر تیران در جمع کارکنان ناحیه مقاومت تیران و کرون به تشریح و مضامین دعای افتتاح پرداخت.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به اینکه دعای افتتاح به گفته علامه مجلسی از ناحیه مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنافداء) صادر شده و این کلمات و جملات از آقا امام زمان(عج) است گفت: این یک قولی است که در زمان غیبت آن حضرت برای ما قرار داد که با توجه به این مضامین در این تاریکی آخر الزمان ما راه را از چاه بشناسیم.

امام جمعه شهر تیران با اشاره به نام افتتاح از کلمه دوم این دعا گرفته شده است که به معنای آغاز کردن و گشایش است و با اشاره به این دعا خدایا چه بسیار غم و غصه ای که شما از من برداشتی افزود:بلا و گرفتاری و بسیاری از مصائب و مشکلات در زندگی ما و اتفاقات ناگوار که خدا از سرما برمی دارد که ما خودمان نمی دانیم.

ایشان با اشاره به این دعا گفت: صدقه هفتاد بلا را از انسان دفع می کند و صله رحم عمر را طولانی می کند و اینها بی حساب نیست در عمر ما چندین بار پیش آمده تا یک قدمی حادثه رفته ایم و خدا این بلا ها را از ما برداشته و چه گناههایی و لغزشهایی که خدا از ما گذشت کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار