مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله تاکید کرد

جریان نفاق با شعار آزادی‌های مدنی به دنبال ترویج اباحه‌گری/ نقش بی‌بدیل حضرت خدیجه(س) در تثبیت و گسترش اسلام

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با تاکید بر شناخت منافقین و جریان نفاق گفت: جریان نفاق با عنوان اصلاح‌گر، به اسم آزادی های مدنی و شادی آفرینی در مدارس در حال جولان دادن است.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۷۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمدولی رضوی راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) در دهم ماه رمضان، حضرت خدیجه(س) را بزرگ بانوی جهان اسلام دانست و گفت: همه جهان اسلام مدیون فداکاری های این بانوی باعظمت است، حضرت خدیجه(س) در تمام طول عمر بابرکت خویش همواره یار و یاور پیامبر اسلام(ص) در توسعه و دفاع از دین اسلام بودند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی همگی در توسعه و حفظ اسلام از این بانوی بزرگ الگو بگیریم، گفت: جایگاه و نقش حضرت خدیجه (س) در سخت ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، در دوران بعثت حمایت های مادی ومعنوی این بانوی بزرگوار بود که باعث تثبیت و گسترش اسلام شد. ایشان نخستین زنی بود که به رسالت پیامبر ایمان آورد و با تمام توان و ثروت خود به یاری دین اسلام برخاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه رمضان ماه راز و نیاز با معبود است، گفت: دعا به مانند نماز رابط میان بندگان با خدا است؛ دعا در حقیقت سپر مومن در برابر گناهان بوده و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد که در این ادعیه‌ها وظایف بندگان مشخص شده است پس باید نسبت به دعاها و عمل آن ها اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام رضوی راد بر ضرورت قرائت دعای افتتاح در شب های ماه مبارک رمضان تاکید و تصریح کرد: این دعا با حمد الهی شروع می شود و گشایش به همراه دارد؛ کسانی که به خدا و کتاب الهی ایمان و توکل دارند نبایستی از آمریکا بیم داشته باشند چراکه این وعده خداست که پیروزی از آن حق خواهد بود لذا در همه دوران انقلاب و گردنه های سخت انقلاب اراده خدا بر پیروزی جبهه حق است.

وی با اشاره به بخشی از شکست های آمریکا گفت: آن زمان که آمریکا در طبس شکست خورد و به ذلت کشیده شد اراده خدا حاکم بود؛ ما باید بدانیم و قبول داشته باشیم که اراده الهی حاکم بر همه مسائل است. اگر محکم بایستیم و اعتقاد، استقامت، پایداری داشته باشیم، پیروز میدان خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در فرازی از دعای افتتاح می گوییم «اللهم انا نرغب الیه» ما به دنبال تشکیل دولت کریمه هستیم و باید سختی ها را تحمل کرد؛ دراین دعا می گوییم ما هستیم و مشتاق و زمینه‌ساز تشکیل این نظام اسلامی به دست امام زمان(عج) هستیم.

حجت الاسلام رضوی راد امام خمینی(ره) را زمینه ساز تشکیل نظامی با معیارهای اسلامی خواند و عنوان کرد: منافقین از کفار بدتر هستند و متاسفانه امروزه نظام و کشور از منافقین ضربه می خورد؛ منافق را باید با بصیرت شناخت. اکنون جریان پیچیده ای از نفاق در بدنه سازمان ها نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه این جریان نفاق با عنوان اصلاح‌گر، به اسم آزادی های مدنی و شادی آفرینی در مدارس در حال جولان دادن است، گفت: نفاق در پشت مقدسات پنهان می شود و با شعار اسلامی حضور پیدامی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر شناخت منافقین و جریان نفاق تصریح کرد: باید منافقین را شناخت؛ براساس آیات قرآن منافقین تحت لوای قرآن به اسلام و قرآن ضربه می زنند. در جمهوری اسلامی ایران منافقین هم به اسم شادی کودکان، رقص و بی بند و باری را ترویج و اشاعه می دهند.

حجت الاسلام رضوی راد هرگاه کسی باعث شود تا جمعی به فساد کشانده شوند، مورد غضب خدا قرار می گیرند؛ هر چند با رآی مردم در آن مسئولیت قرار گرفته باشند، بی شک خداوند از آنان نخواهد گذشت و باید بدانیم که فرزندانمان را به دست چه کسانی می سپاریم.

وی با تاکید پاسداری از اسلام و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: دولت کریمه اهل نفاق را به ذلت می کشاند و مومنین را عزیز می دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بایستی آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم؛ هراسی نداشته باشیم و در هر شرایطی با عمل به این فریضه الهی از اسلام و نظام اسلامی حراست کنیم. اقرار به ولایت ائمه را استمرار دهیم و اهل ذکر باشیم به شرطی که این اذکار را در زندگی دنیا اجرایی کنیم.

حجت الاسلام رضوی راد در پایان با بیان اینکه ولایت شروطی دارد که باید آن شروط را رعایت کنیم؛ گفت: در آخر زمان فتنه ها زیاد خواهد شد و در این زمان حفظ و نگهداری از دین بسیارسخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات