مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

جامعه‌ بدون معنویت حیات ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم تجلی صفات خداوند در زمین باشم باید معنویت خود را افزایش دهیم، گفت: جامعه‌ای که معنویت ندارد جامعه‌ای مرده است و حیات ندارد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۸۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

حجت الاسلام حسین علیی در برنامه بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام استاد شهید مرتضی مطهری در سپاه رزن اظهار داشت: تمام صفات ذات و فعل پروردگار در عالم ماده در ائمه معصومین(ع) متجلی شده است چرا که بندگی خداوند را می‌کردند و بنده با عبادتش خدایی می‌شود.

وی افزود: علمای ربانی در تراز حضرات عظام هم تجلی صفات خداوند بر روی زمین است، بنابر این وقتی عالم ربانی از دنیا می‌رود همیشه نکوداشت برای این عالم گرفته می‌شود و شهید مطهری یک نمونه بارز در این زمینه است که هرساله در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته‌های فرهنگی همایش‌ها و نکوداشت‌ها برای ایشان برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه یکی از مصادیق حکمت در این زمانه شهید مطهری است، گفت: امام علی(ع) می‌فرماید علم فرمانرواست و ثروت فرمانبردار پس هرکس علم را در تسخیر خود داشته باشد فرمانرواست.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم تجلی صفات خداوند در زمین باشیم باید معنویت خود را افزایش دهیم.

علیی ابراز داشت: دو مورد در معنویت است که اولی معنویت حد یقین ندارد؛ خود معصومین(ع) درهمه حال در پی افزایش معنویت خویش بودند راه برای معصومین باز بود تا چه رسد به ما با اینکه معصومین(ع) نماد معنویت هستند.

وی خاطرنشان کرد: مورد دوم معنویت حیات است؛ جامعه ای که معنویت ندارد جامعه‌ای مرده است و حیات ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار