كارشناس مسائل مذهبي؛در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن،گفت: همه ما بايد تلاش كنيم حاصل ماه رمضان را از دست ندهيم.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۹۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ 

حجت الاسلام روح الله طاهري بااشاره به مضمون حديثي از معصومين عليهم السلام اظهار داشت: انسان در همه حالات خود چهار ناظر دارد كه عبارتند از: خدا، دو ملك رقيب و عتيد، زمين و اعضا و جوارح كه اعمال وي را ثبت و ضبط نموده و در روز قيامت آشكار خواهند نمود.

وي افزود: انسان بايد به اين چهار ناظر هميشه حاضر، توجه داشته باشد تا به گناه و معصيت نيافتد و حتي فكر گناه هم به ذهن او خطور نكند، زيرا فكر گناه همانند راه رفتن در لبه پرتگاه است و انسان را به نابودي و گمراهي كشانده و در دراز مدت از طريق وسوسه شيطان به اين گناه دچار و عاقبت به شر خواهد شد.

كارشناس مسائل مذهبي ادامه داد: براي اينكه از صراط مستقيم فاصله نگيريم و هميشه در مسير كمال به سوي معبود حقيقي قرار داشته باشيم بايد با گناه مبارزه كنيم و از معصيت فاصله بگيريم كه اين مهم جز با توكل بر خدا و توسل بر ائمه معصومين عليهم السلام به دست نخواهد آمد.

حجت الاسلام طاهري تاكيد كرد: برخي فكر مي كنند كه دشمن به دنبال حمله نظامي است تا جوانان را از بين ببرد در حاليكه كه دشمن با جنگ فرهنگي و فضاي مجازي دنبال اين است كه فكر جوانان را تسخير نمايد و آنان را از انقلاب اسلامي دور كند كه ما بايد با هوشياري كامل در اين مسير  نقشه های شوم دشمنان را خنثي کنیم.

 

ارسال نظرات