خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 23 اردیبهشت ماه شهروندان 347 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس چهار مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۱۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

برقراری 347 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 23 اردیبهشت ماه، سه عملیات امداد و نجات و یک عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 23 اردیبهشت ماه شهروندان 347 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس چهار مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 10 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 34 تماس اشتباه و متاسفانه 299 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان، نجات افراد محبوس شده در منزل در حقگویان و نجات حیوانات در خیابان توپچی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به‌صدا درآمدن آژیر اعلام حریق مجتمع مسکونی در شهرک فرهنگیان صورت پذیرفت.

وی ابراز داشت: تعداد 3 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات