جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان خبر داد؛
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان از برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان دهستان قره پشتلو به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۲۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرشاد پیری اظهار داشت: در برگزاری این مراسم آموزش و پرورش استان و ناحیه یک، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ستاد اقامه نماز ، کانون پرورش فرکی کودکان و نوجوانان استان، دهیاری و بسیج روستا و امامان روستاهای دهستان قره پشتلو مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه این مراسم در روستای بهرام بیک برگزار شد، تصریح کرد: 80 نفر از دانش آموزان دختر سوم ابتدایی روستاهای دهستان قره پشتلو، با حضور در این مراسم رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان با اشاره به اینکه این تعداد دانش آموز تقریبا از 20 روستای این منطقه در این مراسم حضور داشتند، افزود: هماهنگی و آمار دانش آموزان جهت شرکت در این جشن بر عهده امامان روستا انجام شده بود و دانش آموزان با والدین خود در این مراسم حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در این مراسم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان، صفری رییس کمیته امداد استان، طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)، حاتمی مدیر آموزش پرورش ناحیه یک، افشاری بخشدار و دهیاران روستاها و جمعی از والدین دانش آموزان نیز حضور داشتند.

پیری در خصوص برنامه های اجرا شده در این مراسم، یادآور شد: سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و حجت الاسلام خورشید، طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)، اجرای نمایش تئاتر توسط دانش آموزان روستای ارمغان خانه و اجرای سرود توسط دانش آموزان روستای مشکین از جمله برنامه های جشن تکلیف دانش آموزان دهستان قره پشتلو بود.

وی اضافه کرد: در این برنامه همچنین حجت الاسلام قاسمی بخشی از مسائل احکام و نماز را در قالب پرده خوانی به دانش آموزان توضیح داد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی در بین دانش آموزان خاطرنشان کرد: سجاده، چادر، کتاب آموزشی نحوه اقامه نماز و لوازم تحریر در قالب بسته فرهنگی در بین دانش آموزان توزیع شد.

وی افزود: در پایان مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر دهستان قره پشتلو پیمان نامه ای به منظور انجام اعمال عبادی توسط دانش آموزان به تکلیف رسیده قرائت کردند.

 

 

ارسال نظرات