خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن شامل 75 عنوان از فعالیت های جشن رمضان است گفت: برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت یکی از شاخص ترین فعالیت های قرآنی است.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۳۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه رمضان فعالیت های قرآنی با عنوان جشن رمضان برگزار می شود که از جمله تجلیل از فعالان عرصه قرآن و عترت و فعالیت های حوزه های نمایشگاهی و مسابقات قرآن و نهج البلاغه است.

 وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن شامل 75 عنوان از فعالیت های جشن رمضان است افزود: برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت یکی از شاخص ترین فعالیت های قرآنی است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در شهرستان های استان نیز نمایشگاه قرآن برگزار می شود گفت: نمایشگاه روز پنجشنبه 26اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح افتتاح می شود و تا یکم خرداد دایر است.

وی با بیان اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 تا 23 است عنوان کرد: نمایشگاه قرآن کریم در سالن شماره دو حسینیه جماران برپا می شود.

نبی زاده خاطرنشان کرد: 60 غرفه ، 30 ناشر در حوزه نشر مکتوب و 10 ناشر در حوزه دیجیتال ، 10 غرفه در حوزه های فرهنگی و هنری، 10 غرفه هم برای مؤسسات، سازمان ها و نهادها فعالیت ارائه می کنند.

 وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی، اجرای تئاتر و تعزیه، شب شعر و رونمایی از پوسترها و کتاب ها از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه 13 غرفه مربوط به ناشران استان است گفت: غرفه رایگان و اقامت رایگان به ناشران داده شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم استقبال خوبی امسال از نمایشگاه قرآن داشته باشند گفت: اعتباری برای تخفیف در نمایشگاه در نظر گرفته شده است. خرید از نمایشگاه 40 درصد تخفیف دارد که این تخفیفات کشوری نیست.

 نبی زاده افزود: با همکاری شهرداری برخی پوسترها در اتوبوس ها نصب شده است و به تمام مساجد شهر پوستر ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها