فرماندار خرم‌آباد گفت: ۷۰۰۰ مورد بازرسی از سطح بازار خرم‌آباد انجام شده است با فروشندگانی که قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۵۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسد عبدالهی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه هفت هزار مورد بازدید ناظران و بازرسان از سطح بازار انجام‌شده است اظهار داشت: با فروشندگانی که قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند برخورد می‌شود؛ دشمنان نظام برای ضربه زدن به کشور از اهرم فشارها و تحریم‌های اقتصادی بهره‌گیری می‌کنند و برای مقابله با نقشه‌های دشمنان باید در قالب یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون، تأمین کالاها و مایحتاج اساسی مردم را تضمین و مدیریت کنیم.

 

وی بابیان اينكه در تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم شهرستان با مشکل خاصی مواجه نخواهیم شد افزود: کالاهای اساسی موردنیاز مردم شهرستان به‌اندازه کافی تأمین و ذخیره‌سازی شده است و باید تلاش شود ضمن بازنگری در شیوه‌های توزیع کالا، این اقلام به‌خوبی و در زمان مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

 

فرماندار خرم‌آباد وجود نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر از بازار را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان كرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار مورد بازدید از سطح بازار صورت گرفته و قطعاً در تمام ایام سال با فروشندگانی که قانون را رعایت نکنند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

 

وی بیان کرد: برای تقویت نظارت‌ها و بازرسی‌ها یک تیم کارشناسی متشکل از اداره صمت، فرمانداری و تعزیرات حکومتی تشکیل خواهد شد تا با دقت نظر بیشتری بر توزیع کالاها در سطح شهرستان نظارت داشته باشد.

 

عبدالهی گفت: وضعیت میدان میوه و تره‌بار خرم‌آباد نسبت به گذشته بهبودیافته اما همچنان نیازمند کار بیشتری است که شهرداری خرم‌آباد و سازمان‌های مرتبط با این موضوع باید در این خصوص اقدامات جدی را به عمل‌آورند.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات