امام‌جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه ما ملت رمضانیم، تاکید کرد: ملت پای نظام و ولایت ایستاده است.ما چهل سال است تسلیم دشمن نشدیم و از این به بعد هرگز تسلیم دشمن نخواهیم شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۵۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌السلام عباس بابائیان در گفت و گویی با اشاره به تلاش برخی افراد برای بزرگ نمایی تحریم اقتصادی گفت: آن‌هایی که مقاومت و تلاش ملت ایران در برابر با آمریکا را بی‌فایده  می‌دانند و  مردم  را به ذخیره سازی کالا تحریک می‌کنند و همچنین نیروهایی که منافع حزبی و جناحی خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند و روحیه انقلابی مردم را  تضعیف می‌کنند قطعا در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

امام‌جمعه امیرکلا در ادامه سخنان خود با اشاره به جریان نفوذی رسانه ای در کشورو تزریق تفکر سایه جنگ نظامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یکی از کشورهای بسیارمقتدر و قدرتمند منطقه است، و هیچ دشمنی در ابعاد نظامی به خودش اجازه مقابله با ملت بزرگ ایران را نخواهد داد.

بابائیان با انتقاد از آن‌هایی که ساز سازش با  دشمن را در بین مردم کوک می‌کنند تصریح کرد: قطعا این حرکت ضد انقلابی است و مردم این افراد ضد انقلاب را بشناسند چون این‌ها مزدوران اجانب هستند که حرف‌های ترامپ از دهان این‌ها بیان می‌شود.

وی با تاکید بر این مطلب که نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب آن‌قدر قدرتمند است که  همه کشورهای اروپایی و آمریکا هم جمع شوند قدرت مقابله با ایران را نخواهند داشت ، خاطر نشان کرد: همه این کارها یک عملیات روانی برای سوار شدن بر موج تحریم اقتصادی است.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: متاسفانه چندروزی است که برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای مواجب بگیر درصدد آن هستند که نشان دهند ایران باید بین جنگ و سازش یکی را انتخاب کند،این چراغ سبز نشان دادن‌ها همان چیزی است که از زبان ترامپ به وسیله این رسانه‌های  زرد داخلی بیان می‌شود.

امام‌جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه ما ملت رمضانیم، تاکید کرد: ملت پای نظام و ولایت ایستاده است ومگر می‌شود با تحریم اقتصادی درجا بزند و تسلیم شود، ما چهل سال است تسلیم دشمن نشدیم و از این به بعد هرگز تسلیم دشمن نخواهیم شد.

به گزارش بابل نوین،بابائیان مشکلات کشور را سوء تدبیر و بی‌کفایتی برخی مسئولین دانست و خاطر نشان کرد: اگر مسئولان تدبیر کنند همه این مشکلات مقطعی، برطرف خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: آن‌هایی هم که اصرار می‌کنند در مقابل تهدید نظامی قرار داریم، کشور را بین جنگ و سازش، ضعیف و اوضاع را سخت‌تر از این جلوه می‌دهند  نفوذی‌های دشمن هستند، ملت این‌ها را بشناسند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها