خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی ماموریت امسال این ستاد را توجه بیشتر به دانش آموزان اعلام کرد و گفت: نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز را باید از مدارس شروع کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۴۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسدالله ضیایی در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان هریس با بیان اینکه باید قدر ماه مبارک رمضان بدانیم، گفت: قرآن مجید در این ماه نازل شده است و باید از این ماه برای آموزش نماز و قران بیشترین استفاده را کرد.
وی با بیا اینکه همه در زمینه برپایی نماز و اشاعه این فریضه الهی مسئول هستند، گفت: باید در این زمینه دغدغه داشته باشیم بخصوص که امسال مقام معظم رهبری توجه به نماز در آموزش و پرورش را خواستار شدند.
ضیایی اضافه کرد: ما باید در تربیت فرزندان این مرز و بوم فعالیت تدبیری انجام دهیم و از هم اکنون نمازخوان بار بیاوریم که در آینده نتیجه اش را ببینیم.
وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت و عملکرد شورای اقامه نماز شهرستان هریس، بر بسترسازی و تهیه زیر ساخت های مناسب اقامه نماز ، در مهدهای کودک و پیش دبستانی ، نظارت بر نمازخانه و سرویس های بهداشتی پارکها و مدارس و برگزاری نشست های دانش آموزی با موضوع نماز تأکید کرد.
حجه الاسلام والمسلمین قهرمان احمدی امام جمعه و رئیس شورای اقامه نماز هریس گفت: در تمام ادارات جمهوری اسلامی ایران نماز اول وقت به جماعت برگزار می شود و این نشانه حکومت صالحان است .
وی در عین حال گفت: ما باید مواظب بچه ها و جوانان باشیم تا بی نماز بار نیایند و این وظیفه همه به خصوص آموزش و پرورش است .
حجت الاسلام احمدی همچنین به اقامه نمازاول وترغیب و تشویق اطرافیان به نماز و اقامه آن به جماعت در ادارات و مساجد تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری هریس نیز گفت: همه وظیفه داریم در ترویج فرهنگ نماز بکوشیم تا سلامت اخلاقی جامعه حفظ شود زیراکه نمازتمامی مراحل زندگانی ما را شامل می شود .
علیرضا خاکپور با بیان اینکه در تمام بوستان های شهری باید نمازخانه برای مسافران وجود داشته باشد، از شهرداران خواست در این مورد اقدام لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات