رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 420 تیم دامپزشکی به روستاهای مناطق مختلف استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مکرم شیدایی عصر امروز در آئین امضاء تفاهم‌نامه با اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی که در سالن جلسات سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: در طول سال گذشته 420 تیم دامپزشی به 385 روستا در سراسر استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 11 هزار مهندس در سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان عضویت دارند، افزود: از این تعداد 6 هزار نفر کارشناس امور دامی هستند و 155 نفر دامپزشک بوده و بقیه نیز در سایر رشته‌های تحصیلی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پایش و نظارت بر واکسیناسیون دام، تامین و واگذاری برخی اقلام دارویی، ویزیت رایگان در روستاها و مناطق محروم، برگزاری دوره‌های آموزشی رسالت این سازمان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی آذربایجان غربی بر لزوم همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر با ارگان‌های مختلف از جمله دامپزشکی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی تاکید کرد.

این مسوول با بیان اینکه برای تحقق یافتن منویات رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید باید اهتمام ورزید، اظهار کرد: در سال جاری نهایت تلاش را خواهیم کرد، تا با همکاری نهادهای مرتبط، فعالیت در زمینه پرورش دام و طیور به عنوان شغل دوم مردم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات