عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

کاسبان ترس؛ نفوذی یا ستون پنجم دشمن/ راهبرد آمریکا افزایش فشار اقتصادی بر ایران است

نماینده مردم خمین در مجلس القاء کنندگان جنگ با آمریکا را از عناصر نفوذی دانست و افزود: در داخل کسانی که پیام جنگ را به مردم القا می کنند یا ستون پنجم دشمن هستند یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۸۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ درخصوص فعالیت برخی جریانات سیاسی داخلی در ایجاد عملیات روانی و ترساندن مردم از سایه جنگ گفت: در حال حاضر گزینه نظامی در هر سطحی به ضرر دولت آمریکا خواهد بود و حیثیت آنها را درهم خواهد شکست.

وی با بیان اینکه امروز دولت آمریکا  نیازمند عملیات روانی است، افزود: عملیات روانی درخصوص ورود ناو‌های آمریکایی و تبلیغات گسترده آمریکا برای مرعوب کردن مردم و مسئولین جمهوری اسلامی است تا بتوانند گام های بعدی را برای رسیدن به اهداف خود بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پاسخ جمهوری اسلامی به هرگونه تجاوزی را محکم و مقتدر دانست و تصریح کرد: هرگونه تحرک نیروهای آمریکایی با عکس‌العمل قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد لذا آمریکایی‌ها هرگز جرأت هیچ گونه تعرضی را به خود نمی دهند.

وی با بیان اینکه توصیه بسیاری از مسئولان و فرماندهای نظامی آمریکا به رئیس جمهورشان عدم ورود به عرصه نظامی است، گفت: پیام‌های فرماندهان نظامی آمریکا به فرماندهان نظامی ما هم همین بوده و حاضر به درگیری با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

نماینده مردم خمین در مجلس ایجاد تنش داخلی را از اهداف اصلی دولت آمریکا دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی در این راستا با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی به دنبال ایجاد تنش های داخلی در بین مردم و جناح های سیاسی هستند تا از این تنش ها بهره برداری لازم را داشته باشند.

رضایی القاء کنندگان جنگ با آمریکا را از عناصر نفوذی دانست و افزود: در داخل کسانی که پیام جنگ را به مردم القا می کنند یا ستون پنجم دشمن هستند یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز مهمترین برنامه دشمن توطئه اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دولت آمریکا به دنبال  این است تا با ایجاد تحریم و فشار اقتصادی بر ملت ایران موقعیت را به نحو خود تغییر دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس انسجام ملی در کشور را لازم و ضروری دانست و افزود: اتحاد و وحدت بین آحاد جامعه و مسئولین باید بیش از گذشته تقویت شود و ملت و مسئولین در این زمینه باید هوشیارانه عمل کرده و دشمنان را در استفاده از هر گزینه‌ای ناامید کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه در حوزه اقتصاد همه باید در امر رونق تولید تلاش کنند، اضافه کرد: همت کل جامعه باید در کارهای تولیدی صرف شود و همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا اقتصاد کشور شکوفا شود و از بحران های موجود نجات پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به لزوم تحقق شعار سال تصریح کرد: همه باید به سهم خود در تحقق این شعار تلاش کنیم، انتخاب شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه بوده و این مهمترین راهبرد امسال محسوب می شود و چنانچه محقق شود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان آمریکائی ها را از هر زمان ضعیف تر و شکننده تر دانست و خاطرنشان کرد: آنها کوچکتر از آن هستند که بتوانند علیه کشورمان گزینه نظامی استفاده کنند؛ ما باید در این شرایط هم زمان شناس و هم موقعیت شناس باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار