مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سال گذشته بیش از 200 عنوان میز خدمت توسط بسیج کارمندان در مناطق حاشیه نشین انجام شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۸۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بسیج را یک فرهنگ و تفکر عمیق در کشور دانست و افزود: بسیج ادارات به عنوان حساس ترین قشر تأثیرگذار در جامعه می تواند در گسترش این فرهنگ نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه مخاطب بسیج ادارت، کارمندان و کارگزاران نظام هستند، افزود: برای رسیدن به تمدن اسلامی که در گام دوم انقلاب باید به آن دست پیدا کنیم، نیازمند تشکیل دولت اسلامی هستیم و امروز بسیج ادارات که در مجموعه های دولتی خدمت می کند وظیفه سنگینی در تحقق این مأموریت دارد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج کارمندان تلاش می کند کار جهادی را در ادارات به عنوان فرهنگ غالب پیاده سازی کند، گفت: خدمت رسانی بی منت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را به عنوان اصل کار در فعالیت هایمان مد نظر داریم و برنامه ها را بر اساس خدمت بی منت به مردم جلو می بریم.

سرهنگ پاسدار عباسی تربیت کارمند تکلیف گرا در جامعه را از اهداف کلان این سازمان دانست و افزود: طرح تربیت کارمند تکلیف گرا برای تحقق مسائلی نظیر اقتصادمقاومتی که در ادارات مورد غفلت قرار گرفته است بسیار کمک کننده است.

وی خدمت در قالب میزهای خدمت را از دیگر برنامه های مهم این سازمان دانست و گفت: مسئولین و مدیران ادارات استان با تشکیل میزهای خدمت با حضور در مناطق حاشیه نشین مشکلات و مسائل مردم را از نزدیک و چهره به چهره خواهند شنید و در جهت برطرف کردن آنها تلاش خواهند کرد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 200 عنوان میز خدمت توسط بسیج کارمندان در مناطق حاشیه نشین انجام شد، گفت: سال گذشته در شهرستان های ساوه، خمین، خنداب، شازند، دلیجان، فراهان، زرندیه و اراک میزهای خدمت در مناطق حاشیه نشین با محوریت مساجد برگزار شد که حضور مدیران یا نمایندگان تام الاختیار آنها در این برنامه ها توانست نتایج خوبی را به ارمغان بیاورد.

سرهنگ پاسدار عباسی با اشاره به اینکه امسال دشمنان سعی دارند با القای ناامیدی به کشور مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند، افزود: اجرای طرح میزهای خدمت، این نشاط و شادابی را به جامعه برمی گردانند چرا که مردم می بینند مسئولین گوش شنیدن حرف ها و مشکلات آنان را دارند.

وی با بیان اینکه بسیج برای پر کردن خلاء های موجود همیشه آماده خدمت رسانی است، خاطرنشان کرد: بسیج در طول این چهل سال انقلاب همیشه نشان داده در کنار مردم است و یکی از این خدمت رسانی های گسترده که در سال اخیر انجام شد حضور میدانی بسیج در مناطق سیل زده بود که به خوبی در صحنه حاضر شد و خوش درخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات