یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا جرأت تعرض به ایران را ندارد، گفت: دشمن به خوبی‌ می‌داند که اگر جنگ نظامی را علیه ایران شروع کند پایانی پشیمان کننده در انتظارش است لذا دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی به راه انداخته است.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۰

ابوالفضل فخرالاسلام کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه نگاه به ابعاد ویرانگر جنگ در بین عده ای از مردم نگرانی ایجاد کرده و همین امر منجر به برخی نابسامانی‌ها در امور اقتصادی و اجتماعی شده است، گفت: عامل این نگرانی‌ها مزدوران بیگانه و خائنان به وطن هستند که جولان‌دار این تبلیغات روانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه  دولت آمریکا از جنگ روانی احتمال درگیری نظامی با ایران عقب نشینی کرده و حتی پمپئو را برای میانجی‌گری و اعلام این عقب نشینی به عراق فرستاده است، افزود: علاوه بر اینها ترامپ گفته از 12 شرط خود صرف نظر کرده است و تنها ایران قول دهد که سلاح هسته ای تولید نکند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جریان اصلاحات با هدف سیاسی بر طبل جنگ می کوبند، افزود: برخلاف ادعای روزنامه‌های زنجیره‌ای و برخی جریانات داخلی بیشتر کارشناسان داخلی و خارجی معتقدند که جنگی بین ایران و آمریکا به راه نمی افتد.

وی با بیان اینکه گزینه نظامی از 20 سال قبل روی میز رؤسای جمهور آمریکا بوده و هیچ‌کدام از آنها غلطی نکرده‌اند، گفت: از یک سو بُعد مسافت و عدم توانایی آمریکا در انتقال نیروهای نظامی خود و از سوی دیگر مقاومت ملت ایران، باید گفت که آمریکا جنگ بدون دستاورد را شروع نمی‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه جنگ نخواهد شد، افزود: هشدار برخی دلسوزان را نباید فراموش کنیم که باوجود جریان غربگرا و فتنه‌گران وابسته و دولت بی‌برنامه، چالش‌های جدی در حوزه اقتصادی خواهیم داشت که بیشتر از جنگ به اعتماد عمومی لطمه خواهد زد، اما امیدواریم با هوشیاری مسئولان سه قوه و همراهی مردم و رهبری داهیانه رهبر انقلاب از این گردنه سخت هم به‌راحتی عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات