عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به تلاش برخی جریان‌های سیاسی جهت القای دوگانه موهوم جنگ و صلح، گفت: این‌ها می‌دانند جنگی در کار نیست اما دنبال این هستند که بگویند نبود جنگ به خاطر قدرت رایزنی ما است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: تهدید‌های ترامپ با هدف قدرت‌نمایی و به عبارت درست‌تر بازنمایی قدرت رو به افول آمریکا صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: البته برخی‌ها هم در داخل کشور کج سلیقه‌اند و تلاش دارند بگویند قدرت رایزنی ما است که مانع جنگ می‌شود، در حالی که همه می‌دانند که جنگی رخ نخواهد داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این در حالی است که به فرض محال اگر هم جنگی رخ دهد کل خاورمیانه درگیر خواهد شد و دیگر کشور‌ها بیش از ما متضرر خواهند شد.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: روحیه شهادت‌طلبی، قدرت بالای سپاه، ارتش و بسیج همه این‌ها یک جهنمی را برای آمریکا و کسانی که بخواهند دست از پا خطا کنند درست خواهد کرد که به این راحتی سر و سامان پیدا نخواهند کرد.

وی افزود: همه می‌دانند که آمریکا دنبال جنگ با ایران نیست، به‌طوری‌که هم وزیر امور خارجه‌شان در عراق و هم خود ترامپ در صحبت‌هایش به این واقعیت اذعان کردند که آن‌ها دنبال جنگ نیستند و این امری واضح است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تأکید کرد: منتها آن‌ها دنبال این هستند که یک فشار روانی ایجاد کنند و فضای التهاب‌آفرینی را درست کنند که در این زمینه باید مردم و مسئولین بیدار باشند چرا که فضای ایجاد شده یک فضای روانی است که نیاز به هوشیاری دارد.

حسینی‌کیا با اشاره به تلاش برخی جریان‌های سیاسی جهت القای دوگانه موهوم جنگ و صلح، گفت: بخشی از این افراد، واقعا آدم‌های ترسویی هستند، اما بخشی از آن‌ها هم کسانی هستند که می‌دانند جنگی در کار نیست، اما دنبال این هستند که بگویند نبود جنگ به خاطر قدرت رایزنی ما است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات