سید ساجد یعقوبی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۵۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیران اردبیلی به «ضیافت رمضان»
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین دشتی در نشست خبری با اشاره به کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیران در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، گفت: همچنان شاهد یاری‌رسانی نیکوکاران به خانوار تحت حمایت هستیم که بیشترین توجه به تهیه سبد غذایی مناسب برای مددجویان است تا در طول ماه رمضان دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای دستگیری از اقشار آسیب پذیر استان اردبیل است، افزود: کمیته امداد با برگزاری «ضیافت رمضان» به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است تا در ماه نزول قرآن بیش از پیش به فکر نیازمندان و ایتام جامعه باشیم.

دشتی به برگزاری برنامه‌های متنوع و گسترده در سطح استان اردبیل برای دستگیری از فقرا و محرومان اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هفته کرامت به مدت یک هفته در مجتمع آموزشی ورزشی امام خمینی (ره) با همکاری دستگاه و سازمان‌های حمایتی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در این برنامه سعی خواهد شد تا علاوه بر معرفی خدمات کمیته امداد و حمایت‌های مردمی در خصوص کمک به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین گام‌های موثرتری برداریم، افزود: حدود ۹۰ درصد از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان جذب این طرح می‌شوند که امیدواریم در این ایام مبارک شاهد حضور پرشور خیران و نیکوکاران باشیم.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران اردبیلی می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نسبت به اعلام آمادگی خود برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند، بیان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته درصدد هستیم دو هزار حامی جدید را به رود خروشان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوند دهیم تا کودکان تحت حمایت استان اردبیل هیچ‌گونه نگرانی از آینده خود نداشته باشند.

دشتی با بیان اینکه هر ساله در ماه مبارک رمضان خیران اردبیلی عنایت ویژه‌ای در برپایی سفره‌های اطعام و افطار و توزیع سبدغذایی دارند، افزود: از مردم نیکوکار استان اردبیل خواستاریم تا با کمک‌های نقدی و تهیه سبدغذایی بیش از پیش به یاری خانوار تحت حمایت بشتابند چرا که اینگونه کمک‌ها ماندگاری بیشتری برای افراد نیازمند دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه نیز از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان است، گفت: در قالب این طرح و با همکاری خیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌کوشیم تا از طریق دیدار و همنشینی با خانوار تحت حمایت بخش مهمی از مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز به منظور تسریع در دریافت کمک‌های مردمی در اختیار خیران قرار دارد، اعلام کرد: به منظور تسهیل در کمک‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل، خیران می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن از طریق کد آنی‌پرداخت کمیته امداد، کمک‌های خود را به دست آن‌ها برسانند.
ارسال نظرات