رئیس اداره فرهنگ و ارشاد عجب شیر:

ترویج فرهنگ قرآنی از اهداف اجرای طرح تلاوت نور در مساجد است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد عجب شیر با اجرای طرح تلاوت نور در 10 مسجد این شهرستان در طول ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از اهداف اصلی اجرای این طرح است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۰۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد جبارپور افزود: ترویج معارف دینی، هدایت کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مسجد، نماز و قرآن و استفاده بهینه از ظرفیت مساجد از دیگر اهداف این طرح است.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح محافل انس با قرآن، جزء خوانی، طرح تفسیر کوتاه و جلسات سنتی قرآن نیز در مساجد برگزار می شود.
جبارپور با تاکید بر تقویت برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان افزود: برای تقویت برنامه های قرآنی باید هدف و چشم انداز تعریف شود.
وی به تلاش کانون‌ های مساجد عجب شیر در اشاعه فرهنگ قرآن‌ی و پاسداشت این کتاب الهی اشاره کرد و گفت: هر آنچه در جامعه ما وجود دارد از برکت قرآن کریم است.
جبارپور همچنین از توزیع بسته های فرهنگی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد عجب شیر خبرداد و گفت: ٩٨ باب کانون فرهنگی و هنری در شهرستان وجود دارد که درحوزه های مختلف فرهنگی، قرآنی وهنری فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: در راستای سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جهت توسعه و نشر فرهنگ و معارف قرآن کریم دربین جوانان و به منظور بهره مندی عموم مردم از معنویات ماه مبارک رمضان، بسته‌ های فرهنگی اهدایی دبیرخانه کانون های مساجد استان در بین کانون های شهرستان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار