کارشناس مسایل سیاسی:

مقاومت رمز پیروزی ملت ایران است

همدلی و مقاومت در برابر دشمن باپیروی از ولایت، رمز پیروزی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۳۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در ناحیه بسیج دانشجویی استان با سخنرانی یکی از کارشناسان مسایل سیاسی برگزار شد.

کارشناس مسایل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت ایام معنوی و پرفضیلت ماه مبارک رمضان، به تشریح بدعهدی های دولت های غربی در مسئله برجام پرداخت.

آقای اسماعیلی گفت: با خروج آمریکا از برجام که یکسال پیش اتفاق افتاد، عملاً اروپایی ها نیز به تعهدات خودشان عمل نکرده اند.

وی،  با یادآوری اقدامات شورای عالی امنیت ملی و دولت جمهوری اسلامی در سالروز خروج آمریکا از برجام و لغو دو تعهد برجامی، افزود: مهلت60 روزه به طرف های اروپایی برجام، آخرین فرصت برای عمل کردن آنها به تعهداتشان می باشد و در غیر این صورت گامهای اساسی بعدی برداشته خواهد شد.

اسماعیلی، مقاومت را تنها راه عبور از مشکلات دانست و تأکید کرد: دولت و ملت و همه ارکان نظام باید با وحدت رویه در برابر ظلم ایستادگی کنند و با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور، تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی را پشت سربگذارند.

وی، اتحاد و انسجام درونی کشور را عامل پیروزی بر هر نوع تهدید و تحریم و فشاری از سوی استکبار جهانی دانست و ادامه داد: براستی همدلی و مقاومت در برابر دشمن باپیروی از ولایت،  رمز پیروزی ملت ایران است.

این کارشناس مسایل سیاسی، توجه به اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید در کشور برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار