حضرت خدیجه(س) هستی خود را وقف پیامبر کرد

کارشناس مسایل مذهبی گفت: حضرت خدیجه(س) تمام هستی خود را وقت پیامبر و انقلاب دینی ایشان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۴۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه ضیافت الهی، آئین بزرگدشت سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها در ناحیه مقاومت دانشجویی استان برگزار شد.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در این مراسم گفت: درماه مبارک رمضان دلهای روزه داران نورانی شده و افراد سعی می کنند بامحبت به یکدیگر و خدمت به دیگران خود را به خداوند نزدیک نمایند،تا مورد رحمت الهی قرار گیرند.

حجت الاسلام مصطفی عباسی، با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها،  افزود: این بانوی بزرگ، در اوج ثروت و زیبایی و مقام دنیایی، تمام هستی خود را وقف پیامبر و انقلاب دینی ایشان کرد و با اخلاق حسنه خود پیامبر را در مسیر رسالت یاری نمود و تا آنجا پیش رفت که تمام ثروت خود را در مسیر اسلام هزینه کرد.

وی، ادامه داد: حضرت خدیجه سلام الله علیها بعد از برگشت مسلمین از شعب ابی طالب بنابر بعضی از روایات حتی هزینه کفن خود را نداشت؛ اما لحظه ای از محبت و خدمت به پیامبر دریغ نکرد و خداوند هم با تولد حضرت زهرا سلام الله علیها شرافت مادری برای اهل بیت علیهم السلام را به ایشان عنایت کرد و نامش برای همیشه به عنوان بهترین همسر پیامبر در تاریخ ماندگار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار