خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: بیش از 3 میلیارد ریال مجموع کمکهای نقدی و غیرنقدی مردمی این شهرستان به سیل زدگان کشور ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از شاهین شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه طی گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اقلام خوراکی، لوازم خانگی، البسه، لوازم بهداشتی و ... به مناطق سیل زده ارسال شد و خواهد شد.
مسعود جهانگیری ادامه داد: ناحیه شاهین شهر و میمه در اولین روز‌های پس از وقوع سیل چندین گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام نمود و در این زمینه پیش قدم شد و در ادامه با اطلاع رسانی در سطح پایگاه‌های بسیج و مساجد شهرستان کمک‌های مردمی را جمع آوری نمود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر آمادگی همه گروه‌های مردمی در جهت خدمت به مناطق سیل زده گفت:بسیج اصناف و بسیج پیشکسوتان با دایر کردن موکب‌های در سطح شهر و جمع آوری کمک‌های مردمی موفق شدند سه دستگاه کامیون کمک‌های غیر نقدی را ارسال نمایند.
سرهنگ جهانگیری در تشریح نحوه بسته‌بندی اقلام ارسالی تصریح کرد: اقلام خوارکی از قبیل: آرد، برنج، حبوبات، آّب معدنی، روغن، نان خشک، قند و جای، شر خشک و ... البسه در سایز‌های مختلف، پتو، لوزام بهداشتی و ... به صورت بسته بندی شده ارسال شد و ارسال خواهد شد.
وی افزود:بنا به درخواست در صدد جمع آوری اقلام فرهنگی از قبیل: قرآن مجید، کتب ادعیه، چادر نماز و سجاده هستیم تا به مناطق سیل زده ارسال نماییم.

جهانگیری در پایان خاطرنشان کرد:در اکثر پایگاه‌های بسیج ما مراکز جمع آوری کمک به مردم سیل زده دایر می‌باشد و آمادگی جهت اعزام گروه‌های جهادی نیز وجود دارد که به محض دریافت دستور گرو‌های جهادی به مناطق مذکور اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها