حجت الاسلام رضایی گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد بود هرگز نمی توانست 40 سال در مقابل بدترین فتنه ها و بزرگترین تحریم ها دوام بیاورد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع کارکنان سپاه ناحیه فارسان گفت: یکی از ترفندهای دشمن ایجاد ناامیدی در بین مردم در زمینه اقتصادی، فرهنگی و ... است.

وی افزود: دشمنان امروز می خواهند امید به آینده را در نظر مردم ما کم رنگ کنند، در حالی که مقام معظم رهبری به آینده بسیار امیدوارند؛ اما متاسفانه بعضی از مسئولین داخلی با بیان جملاتی نظیر اینکه سال های آینده سال های سختی در زمینه اقتصادی است به جامعه ناامیدی پمپاژ می کنند.

حجت الاسلام رضایی گفت: دشمنان با این ترفند که در این چهل سال انقلاب پیشرفتی نداشته اید  می خواهند جوانان ما را از انقلاب دل سرد کنند، در حالی که ما در همه زمینه ها پیشرفت داشته ایم. همین امنیتی که امروز ما داریم نتیجه همین انقلاب است.

وی با اشاره به برکات جمهوری اسلامی و رشد ایران در مقایسه با قبل از انقلاب، ترقی و توسعه عظیم در حوزه های مختلف علمی و فناوری ازجمله؛ قدرت دفاعی، سلول های بنیادین، نانو، انرژی هسته ای و ... را از مصادیق این پیرشرفت ها برشمرد.

رضایی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ما به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه از حیث دفاعی تبدیل شده است؛ اما متاسفانه دشمنان خارجی سعی دارند که به مردم القاء کنند که نظام اسلامی یک نظام ناکارآمد است و برخی نفوذی های داخل و برخی از نادان ها نیز نادانسته با آنها همراهی می کنند.

وی تصریح کرد: اگر نظام ما ناکارآمد بود، نمی توانست 40 سال در مقابل تمام این فتنه ها  دوام بیاورد.

 

ارسال نظرات