خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با «بسیج»
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اجرای طرح پایش در 25 منطقه محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۹۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج، عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای سراسری طرح پایش "فشارخون افراد بالای ۳۰ سال" در سراسر کشور، گفت: طرح پایش همزمان با کشور از 27 اردیبهشت ماه سال جاری "روز جهانی فشارخون" در 25 منطقه محروم و کم برخوردار خراسان شمالی اجرا می شود.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی نیز در کنار دستگاه های سلامت محور با حضور داوطلبانه بسیجیان جامعه پزشکی در این طرح  سراسری  همکاری می کند .

برجی اظهارداشت: این طرح از 27 اردیبهشت  به مدت ۴۵ روز در خراسان شمالی اجرا می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: پیش بینی شده در راستای اجرای این طرح در 25 نقطه محروم استان، جمعیتی در حدود ۹۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گیرند.

برجی همچنین از اجرای این طرح در مساجد و مصلی های نماز جمعه به صورت هفتگی و در نیروهای مسلح  توسط رابطین بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح تنها شناسایی افراد مبتلا به فشار خون کافی نیست، خاطرنشان کرد: ضمن شناسایی توسط رابطین بهداشت و پرستاران و تأیید پزشک، افراد بعد از شناسایی جهت مراقبت درمانی ارجاع می شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها