خبرهای داغ:
با همکاری بسیج دانشجویی قزوین انجام شد:
پنج پروزه عمرانی و تسهیل گری که به همت جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) و همکاری بسیج دانشجویی قزوین، در محله هادی آباد تهیه شده بود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۰۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پنج پروزه عمرانی و تسهیل گری که به همت جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) و همکاری بسیج دانشجویی قزوین، در محله هادی آباد تهیه شده بود، با حضور مریم بدیخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، سید محمدرضا بحرانی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی قزوین ، کشاورز مدیر اداره کمیته امداد شهرستان قزوین و اصحاب رسانه افتتاح شد.

علیرضا یوسفی مدیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) قزوین در حاشیه این مراسم و در گفتگو با دوم آذر، گفت: قریب به چهار ماه دانشجویان جمعیت امام حسن(ع) در محله هادی آباد حضور دارند و در عرصه های عمرانی، بهداشتی درمانی، آموزشی و تسهیل گری مشغول به خدمت رسانی هستند.

وی افزود: دانشجویانی که در این پروژه ها حضور پیدا می کنند، به هیچ عنوان دنبال مباحث یا اهداف سیاسی و پوپولیستی نیستند، مبنای کار جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) درد مردم است و حتما از این دست پروژها در این منطقه را تدام خواهیم داد.

یوسفی در خصوص تاثیر حضور و سرکشی مسئولین استان در روند پروژه ها گفت: متاسفانه حضور مسئولین آن طور که باید و شاید موثر نبوده و برخی از وعده ها از سوی مسئولین عملی نشده است و مردم این منطقه همچنان منتظر محقق شدن این وعده ها هستند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها