حجت الاسلام حسنی : رشد و بالندگی در گام دوم انقلاب رفیق و همراه مردم ایران اسلامی خواهد بود و ما شاهد ذلت و خواری استکبار جهانی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۵۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق،مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بافق اظهار داشت:  باید همواره نگاهمان به دنیا همراه با امید باشد و با قدرت و صلابت در برابر مشکلات و گرفتاری‌های دنیا بایستیم و شادی و نشاط خود را حفظ کنیم تا زندگی ما بدور از دغدغه، حرص و طمع باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بافق بیان داشت انسان در حالی امکانات را خواستار باشد که از نعمت سلامتی برخودار است و می‌تواند از نعمت‌ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرد.

وی یاداور شد از جمله نعمت‌ها امنیت است در حالی که برخی کشور‌ها از نظر منابع زیر زمینی در اوج قرار دارند، ولی آرامش ندارند، اما ملت ایران اسلامی به برکت وجود نیرو‌های نظامی و در راس آنان سپاه پاسداران با عوامل ناامنی در منطقه برخورد کرد و آرامش و آسایش را در کنار امنیت به مردم عراق، سوریه و. ارزانی داشت.

حجت الاسلام حسنی گفت: امروز ترامپ و جیره خوران او بدلیل مقاومت سپاه پاسداران حرف از تروریست بودن این نیروی مردمی به میان می‌آورند در حالی که به فرمود: ه مقام معظم رهبری استکبار نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

وی خاطر نشان کرد رشد و بالندگی در گام دوم انقلاب رفیق و همراه مردم ایران اسلامی خواهد بود و ما شاهد ذلت و خواری استکبار جهانی خواهیم بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات