فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش 11 درصدی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 667 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبظ شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعباس غلامزاده در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به بازداشت 68 خورده فروش مواد مخدر در سال جاری اظهار کرد: تا کنون 8 طرح پاکسازی نقاط آلوده در چهارمحال و بختیاری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی کانون‌های جرم‌خیز و پاکسازی آن‌ها از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، عنوان داشت: در سال 98، دوازده خانه در دو شهرستان شهرکرد و بروجن به منظور مبارزه با مواد مخدر پلمپ شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 200 معتاد متجاهر در استان شناسایی و جممع‎آوری شده است، بیان داشت: در برخی از عملیات‎ها خودروهای سوداگران مرگ ضبط شده است که اگر این خودروها در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و بالا رفتن عملیات های پلیسی خواهد داشت.

غلامزاده همچنین به تصمیم‎گیری درست در حوزه‎های مختلف اشاره کرد و گفت: نباید با اقداماتی باعث جابه جایی کانون جرم شویم بلکه باید با اقدامات فرهنگی، بازآفرینی و ....مانع ایجاد محل‎‏های جرم خیز جدید شویم.

ارسال نظرات