وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی فرشاد مقیمی«معاون امور صنایع وزارتخانه» را با حفظ سمت به عنوان مسئول اجرای 3پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و صنعت منصوب کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۷۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شاتا، اجرای پروژه ساماندهی و تکمیل محصولات لوازم خانگی، فعال سازی ظرفیت خالی واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و همچنین توسعه، تولید و تجارت صنایع نساجی و پوشاک این 3 پروژه مهم اقتصاد مقاومتی هستند.

در بخشی این حکم آمده است:

انتظار دارد برابر مقررات و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و با همکاری ستاد اقتصاد مقاومتی وزارتخانه گام های مثمر ثمری بردارید.

همچنین تأکید شده است: ضروری است با همت جنابعالی و مدیران مربوطه ، اجرایی کردن این پروژه، جزو اولویت‌های آن سازمان قرار گرفته و با همکاری مسئولین ذی ربط و هم افزایی با سایر دستگاه هاومتخصصین بخش خصوصی، نسبت به تدوین برنامه های اجرایی به همراه ساختار شکست فعالیتها(w.b.s)وبرنامه زمانبندی (Gant chart ) مطابق فرم های پیوست اقدام و با پیگیری مستمر و به موقع ،گزارش ماهانه پیشرفت کار به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در معاونت طرح و برنامه ارسال شود .

در حکم ابلاغی بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی به عموم جامعه نیز تأکید شده است.

ارسال نظرات