مدیر شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در راستای حمایت هرچه بیشتر از تولید کنندگان داخلی با مدیران شرکت سپهر سوله لیا قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، ایرج ریئسی، مدیر استانی این بانک با تشریح شرایط اقتصادی کشور، بر حمایت هرچه بیشتر از تولید کنندگان داخلی تاکید و اظهار داشت: در شرایط کنونی بسیاری از شرکت‌ها و تولید کنندگان با مشکلات زیادی در راستای تامین مالی و ادامه روند تولید مواجه هستند، که همکاری تنگاتنگ بانکها و تولید کنندگان می‌تواند در این زمینه راه گشا باشد.

وی با اشاره به نوع واحد تولیدی شرکت سپهر سوله که نیاز مبرم به گشایش اعتبار اسنادی داخلی دارد، گفت: که بانک ایران زمین می تواند در این زمینه و همینطور در بحث صدور انواع ضمانتنامه های و ارائه خدمات نوین بانکی کار را برای شرکت سپهر سوله لیا و شرکای تجاری آن، تسهیل کند و قدمی در جهت رونق تولید بر دارد.

در این دیدار که در محل کارخانه سوله سازی سپهر سوله لیا واقع در شهرک صنعتی لیا در استان قزوین برگزار شد، حق وردی مدیر عامل مجتمع، توضیحاتی در خصوص نحوه آغار به‌کار شرکت، میزان سرمایه، میزان فروش سالهای گذشته، دارایی های کنونی و همچنین شرکتهای طرف قرارداد با شرکت ارائه کرد.

در انتهای این دیدار طرفین بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین تاکید کردند.

ارسال نظرات