خبرهای داغ:
حق لطفی گفت: برای تأمین فضای آموزشی مورد نیاز مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان ۱۰ مدرسه توسط اداره راه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی ساخته و تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۱۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسعود حق لطفی در جلسه شورای تأمین مسکن که بیان کرد: در استان قزوین ۱۲۰ تعاونی مسکن وجود دارد.

وی گفت: برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر در کشور یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده که در صورت تأمین سهم استان قزوین و ابلاغ به استان‌ها اقدام لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

این مسوول خلطرنشان کرد: سهم استان قزوین در مسکن مهر بالغ بر ۵۸ هزار و ۹۲۹ واحد است که تاکنون ۳۹ هزار و ۳۷۱ واحد به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۶ واحد آماده واگذاری است و هزار و ۱۳۴ واحد مسکن مهر نیمه تمام است که تا پایان سال باید ۵ هزار و ۷۲ واحد را تکمیل و واگذار نماییم.

حق لطفی عنوان کرد: در سال ۹۶ با توجه به نبود تقاضا برای برخی از واحدهای مسکن مهر با تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد، ۴۲۵ واحد برای مددجویان پیش بینی شد که در این راستا ۲۲۹ نفر معرفی شده و به ۲۰۳ نفر مسکن مهر واگذار شده است.

وی افزود: برای تأمین فضای آموزشی مورد نیاز مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان ۱۰ مدرسه توسط اداره راه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی ساخته و تحویل خواهد شد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها