جمعی از بسیجیان شهرستان میناب در اقدامی انسان دوستانه، با دعوت از انتقال خون شهرستان در حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج حضور یافته و به بیماران نیازمند، خون اهدا کردند.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۷۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسدار محمد حیدری جانشین فرمانده سپاه میناب گفت:اهدای خون سالم به عنوان بزرگترین هدیه و مایه حیات بخش در واقع به معنای سهیم شدن در زندگی فردی و اجتماعی است و به نوعی می‌تواند شکرگزاری به درگاه خداوند نسبت به سلامت فرد اهداکننده باشد.

جانشین فرمانده سپاه میناب اظهار کرد:این اقدام در ماه مبارک رمضان و در راستای تامین نیاز افراد نیازمند و تضمیمن سلامت اهداکنندگان صورت می گیرد.

وی افزود: این اقدام جهادی جز برنامه پیش نهادی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج با هماهنگی و اطلاع رسانی بسیجیان در راستای کمک به همنوع در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج  انجام می شود و بسیجیان به صورت داوطلبانه در این برنامه خیرخواهانه شرکت می کنند.

حیدری با اشاره به برپایی ایستگاه اهدای خون در سپاه میناب، ایستگاه اهدای خون در حوزه شهید رجایی بندزرک و اهدای خون داوطلبانه جهادگران بسیج سازندگی در پایگاه انتقال خون میناب،اظهار کرد: بسیجیان حوزه استحفاظی شهید رحیمی نیز بصورت داوطلبانه در شب های ماه رمضان داوطلبانه خون خود را وقف نیازمندان کردند.

به گفته جانشین فرماندهی سپاه میناب،آنچه مهم است این است که نیاز به خون همیشگی است و نیازمندان به خون همیشه در همه جوامع حیاتشان وابسته به خون و فرآورده های خونی است و انسان هایی با حس همدلی وبی هیچ چشم داشتی و فقط به امید نجات جان همنوع خود، اقدام به اهدای خون می کنند.

سرگرد حیدری خاطر نشان کرد: طرح اهدای خون و کمک به هم نوعان در بین بسیجیان حوزه های استحفاظی هر منطقه فرهنگ  سازی شده و ایستگاه های دایر شده در سطح پایگاه و حوزه های مقاومت با استقبال چشمگیری روبرو بوده است.

ارسال نظرات