فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر گفت: باید قدر بسیجیان، رزمندگان، جانبازان را بدانیم آنان ذخیره های انقلاب اسلامی و باعث عزت و آبروی ایرانیان هستند.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۸۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدارجعفراسلامی  مقام شهدا را در محضر خداوند بزرگ و بی مثال دانست و گفت: آبروی شهدا باعث عزت و برکت جمهوری اسلامی ایران است و خانواده های آنان نیز در ثواب شهدا شریک هستند.

 

 اسلامی، اظهار کرد: باید قدر بسیجیان، رزمندگان، جانبازان را بدانیم آنان ذخیره های انقلاب اسلامی و باعث عزت و آبروی ایرانیان هستند.

 

فرمانده ناحیه بندر خمیر به برگزاری اردو های زیارتی و سیاحتی اشاره نمود و افزود: برای رزمندگان و جانبازان بسیجی پیش بینی شده است که در صورت تمایل از اردوهای زیارتی و سیاحتی ( مشهد، قم، شیراز و شمال ، اصفهان، ارومیه و عتبات عالیات و….) استفاده نمایند.

 

وی اظهار کرد: این اقدام سپاه با هدف تجلیل و تکریم از رشادت‌های رزمندگان و جانبازان بسیجی هشت سال دفاع مقدس و به‌ویژه خانواده‌های آنان صورت گرفته است.

 

فرمانده ناحیه بندر خمیر اعلام کرد: رزمندگان و جانبازان بسیجی جهت اطلاع بیشتر و استفاده از سهمیه به معاونت سرمایه انسانی بسیج ناحیه بندر خمیر مراجعه نمایند.

ارسال نظرات