مسئول دارالقران سپاه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول دارالقران سپاه البرز از برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم بسیج استان البرز بین برگزیدگان 11 رشته مرحله شهرستانی، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۱۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت ماه مبارک رمضان، سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم بسیج استان البرز با حضور اساتید و داوران بین المللی قران کریم بین برگزیدگان11 رشته مرحله شهرستانی برگزار می شود. 

 رقابت 420 نفر در مسابقات قرآن بسیج استان البرز
دبیر این جشنواره درباره جزئیات این مسابقه که با همکاری دارالقران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد، اظهار داشت : متسابقین این رقابت ها سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال هستند و در 11 رشته شرکت می کنند. 
 
حسین قضاتلو  تصریح کرد : این مسابقات در ۱۱ رشته از جمله ترتیل در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال، اذان تقلیدی در رده سنی زیر 16 سال، قرائت قرآن در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و همچنین مفاهیم برگزار می شود و حافظان قرآن در چهار رشته یک، سه، هفت و ده جزء به رقابت می پردازند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ساختار سازی و تقویت روحیه شرکت کنندگان بیان کرد و افزود : تا بتوانند توانمندی های قرآنی خود در عرصه اذان و قرائت قرآن را به‌ نمایش بگذارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اختتامیه این دوره از مسابقات در آخرین شب برگزاری و یازدهمین شب از ماه مبارک‌ رمضان برگزار شده و نفرات برتر مسابقات به رقابت های کشوری اعزام می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها